Eerste stagedag en overbridge - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pim Analbers - WaarBenJij.nu Eerste stagedag en overbridge - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pim Analbers - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag en overbridge

Door: pimanalbers

Blijf op de hoogte en volg Pim

13 Februari 2012 | Suriname, Paramaribo

Zaterdagavond ben ik op stap geweest in Zsa Zsa Zsu. Hier werd uitgebreid geswingd op moderne, eigentijdse muziek als R&B, Dance Hall, Raggaeton en House.

Ik was rond half 5/5 uur thuis. De wekker ging om half 10 en ik werd opgehaald om half 11 om richting overbridge te gaan.

Midden in het ongerepte oerwoud van Zuid-Amerika, aan de oever van de Suriname rivier ligt Overbridge River Resort. Ik heb een paar foto's van een meisje gekregen die ook is meegegaan. Dit geeft jullie misschien een indruk van hoe het gisteren was. Helaas kun je mij niet zien. Ik lag namelijk te slapen in de hangmat. Heerlijk!

Overbridge River Resort bevindt zich op nog maar een uur rijden van Paramaribo. Voor de veiligheid is het zwemgedeelte afgeschermd door netten. Er zwemmen namelijk piranha's in de rivier.

Ik heb er de hele dag gerelaxed. 's Avonds om half 10 was ik weer thuis.

Vandaag heb ik mijn eerste stagedag gehad. Om 6 uur ging vanochtend de wekker en om 7 uur moest ik bij het stagekantoor zijn. Ik kwam aan om 6:50 en ging weer om 15:25 weg. Normale werktijden zijn van zeven tot kwart over 3. Het was leuk, maar het werk is nog wel erg simpel. Ik moet nu voor een casino de administratie controleren met de bonnen die ik gekregen heb en deze gegevens verwerken in het systeem. Ik heb een overzicht van opbrengsten en uitgaven. Dus alles controleren en vinken en daarna van een paraafje voorzien. Tot slot moet ik de juiste rubriek voor deze boeking vinden en in het systeem invoeren. Ik denk dat ik de komende week/ twee weken kan verwachten dat ik deze werkzaamheden moet uitvoeren voor verschillende bedrijven.

• 14 Februari 2012 - 13:19

Marian:

Fijn om te lezen wat je zoal meemaakt, leuk om nog een keer te lezen. Blijf genieten dan genieten wij mee. Mams

• 14 Februari 2012 - 20:58

Opa:

Ga zo door,dan word je ZWART.

Opi

• 26 Februari 2012 - 17:49

Wilma:

Hartstikke leuke verslagen. Je kunt nog zoveel zonnen, maar je wordt nooit zwart!!! je blijft een BLANKE en ik spreek uit ervaring. Fijne tijd verder.
    Groeten ook van GIo en Chris.

Wilma